بخند تا دنیا بهت نخنده!(خنده بازار)

بخند تا دنیا بهت نخنده!(خنده بازار)
مطالب باحال و دیوانه وار
صاحبان این کلبه
دوستان گلم

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا وب من رو به اسم بخند تا دنیا بهت نخنده(خنده بازار)و آدرس namahdood.LoxBlog.ir لینک کنید سپس مشخصات لینک خودتون  رو در زیر نوشته . اگه لینک من در سایت شما وجود داشته باشه به طور خودکار لینک خواهید شد..





شاخص ترین ویژگی های پسرهای ایرانی

1-چشماشون بیشتر از عقلشون كار می كنه.

2-تا یه دختر خوشکل می بینن مثل جوجه راه می افتن دنبالش.

3-
چشمك جزو تیك عصبیشونه.

4-اصولا هفته أی 1 بار شكست عشقی می خورن.

5-اگه یه روز متلك نگن زبونشون میخ در میاره.

6-دوستت دارم جزو حرفای روز مرشونه.

7-زبان باز ترین و
پاچه خوار ترین موجودات روی زمین.

8-می خوان دختره فقط ماله خودشون باشه و خودشون ماله همه

 

 


نظرات شما عزیزان:

Amin
ساعت20:18---15 شهريور 1390


سلام دوست من چه وبلاگ زیبایی داری خیلی باحاله من که کلی حال کردم باهاش
یه پیش نهاد توووپ برات دارم
چرا از وبلاگت برای بیزینس وکسب درآمد استفاده نمی کنی؟
شما با عضویت در این سایت می توانید از وبلاگ خود کسب درآمد نمایید
http://no3.tinylink.ir
من خودم پول اینترنتم رو از این سایت در میارم
کارش این جوریه که یه سری بنر تبلیغاتی بهت میده اونا رو میزاری تو وبلاگت وهر کس که رو اونا کلیک کنه سایت برای شما مبلغی در نظر میگیره کاملا قانونی و تو سایت وزارت ارشاد هم ثبت شده
شما هم امتحان کنید با تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 5 شهريور 1390برچسب:دوستی,ایرانی,جالب,خنده دار,پسر,دختر,, ] [ 6:30 PM ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این کلبه مال شماست پس امیدوارم که ازش لذت ببرید از هر مطلبی هم که خوشتون نیومد درموردش نظر بدین تا بدونم مشکلش چیه
نوشته های قبل
چیزای باحال این کلبه

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 200
بازدید کل : 40857
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1


لیلی – امیر فرجام

کد آهنگ میخوای؟